poniedziałek, 8 lipca 2013

Od iduliczki444, CD Historii Perfecty


Gdy dołączyłam do watahy Przyszłego snu nie miałam rodziny ponieważ zostawiła mnie gdy byłam jeszcze szczenięciem. W tej watasze jestem dopiero kilka dni a już zyskałam dużo przyjaciół. Gdy przechadzałam się po terenach watahy zobaczyłam wilka podobnego do mojego brata który mnie kiedyś opuścił razem z mamą, więc podeszłam bliżej żeby przypatrzeć mu się. Tak to był mój brat Posejdon . Byłam tak szczęśliwa ale nie wiedziałam jak mu to powiedzieć. Ze szczęściem na pyszczku powiedziałam:
-Cześć jestem Perfecta, a ty?-wilk mi odpowiedział
-Posejdon. A tak właściwie twoją matką jest Gogna?-ja mu na to:
-Tak to ty jesteś bratem który mnie opuścił ponad 2 lata temu.- Posejdon odp.Tak. I tak od tego czasu żyjemy ze sobą w zgodzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz